Työyhteisösovittelu, työyhteisödialogi vai vuorovaikutuksen kehittäminen?
Työyhteisösovittelu, työyhteisödialogi vai vuorovaikutuksen kehittäminen? Työyhteisösovittelulla on turhaan negatiivinen kaiku puheissamme. Moni tuntuu ajattelevan, että työyhteisösovittelu kertoo epäonnistumisesta. Joko johtajana, organisaationa tai tiimiläisenä. Totta on, että vaikeisiin tilanteisiin puuttuminen on vaikeaa. Ongelmat voivat olla sellaisia, että niistä on vaikea saada kiinni. Jotenkin näkymättömiä, hahmottomia. Niistä kuulee puheissa, mutta niitä ei oikein näe arjessa.. Kuitenkin tiimillä […]